2024-2025 Akademik Yılı Yabancı Öğrenci Başvuruları Başladı

Apply Now

HAKKIMIZDA

Uluslararası Ofis Koordinatörlüğü

Uluslararası Ofis Koordinatörlüğü, İstanbul Galata Üniversitesi’ni uluslararasılaşmasına katkıda bulunmak, uluslararası öğrenci alımları, aktif eğitim alan yabancı uyruklu ön lisans, lisans ve lisansüstü öğrenciler ile eğitim alacak tüm potansiyel yeni uluslararası öğrencilere rehberlik etmek, Erasmus+ Değişim Programı ve ikili iş birlikleri kapsamında öğrenci ve personelimizin uluslararası deneyimler kazanmasını sağlamaktadır.

EKİBİMİZ

Dilnaza İSMAİLOVA- Uluslararası Ofis Koordinatörü / dilnaza.ismailova@galata.edu.tr

Sena TARAKÇI- Uluslararası Ofis Uzmanı / sena.tarakci@galata.edu.tr

Erasmus+ Değişim Programı İletişim Adresi: erasmus@galata.edu.tr

Uluslararası öğrenci kabul süreçleri İletişim Adresi: international@galata.edu.tr

AKADEMİK

BÖLÜMLER

Bu bölümde ilgili lisansüstü, fakülte ve meslek yüksekokulu butonuna tıklandığı zaman ilgili birimlerin yer aldığı sayfasına yönlendirilmelidir.

ADAY  ÖĞRENCİ

Online Başvuru

https://ois.galata.edu.tr/ogrenciler/applicationform/form/ln/en/view/lisans

Kayıt İşlemeleri

Lisans / Ön Lisans Programları için Başvuru Koşulları;

Lise son sınıftan mezun olan yabancı uyruklu öğrenciler, üniversitemizin yabancı öğrenci kontenjanlarından faydalanabilirler.

Ön Başvuru için Gerekli Belgeler:

Lise Diplomasının ve Transkript

Lise Diplomanın Denklik Belgesi* (var ise)

Pasaport Fotokopisi

Dil Yeterlilik Belgesi

İkamet tezkerenin fotokopisi (var ise)

Başvuru değerlendirmesi 3-7 gün arasında yapılmaktadır.

Kesin Kayıt İçin Gerekli Belgeler:

Lise Diplomasının ve Transkript Aslı (Türkçe veya İngilizce ‘ye çevrilmiş noter tasdikli)

Lise Diplomanın Denklik Belgesi*

Pasaport Fotokopisi

4 adet vesikalık fotoğraf

Dil Yeterlilik Belgesi

İkamet tezkerenin fotokopisi (var ise)

*Denklik belgesini Türkiye’de bulunan T.C. Millî Eğitim Bakanlığı tarafından alacak olan öğrencilerden, ilgili işlem esnasında Bakanlıkça aşağıda yer alan evraklar istenmektedir.

1) Lise Diplomasının ve son üç yıla ait lise transkriptin noter onaylı veya Türkiye Cumhuriyeti Dış Temsilcilikleri tarafından onaylanmış Türkçe tercümesi

2) Diploma ve transkript üzerine apostil, öğrencinin kendi ülkesinde apostil uygulaması olmadığı durumlarda; Eğitim Bakanlığı, Dışişleri Bakanlığı ya da Büyükelçilik onaylı diploma/diploma almaya hak kazandığına dair belge.

Uluslararası (yabancı) öğrencilerin eğitim dili Türkçe olan bölümlere/programlara başvurması halinde, Türkçe dil yeterliliği belgesine sahip olması şarttır. Bu belgeye sahip olmayanlar, Üniversitenin Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (GalaTAM) tarafından yapılan muafiyet sınavından başarılı olmak zorundadır.

Başvurduğu bölüm/program için dil yeterliliğini sağlayamayan adaylar, bölüm/programa devam edebilmek için Üniversitenin Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (GalaTAM) Türkçe eğitimine devam ederek Türkçe hazırlık programı sonunda yapılan sınavda başarılı olmak zorundadır.

Uluslararası (yabancı) öğrencilerin eğitim dili İngilizce olan bölümlere/programlara başvurması halinde, İngilizce dil yeterliliği belgesine sahip olması şarttır. Kabul edilen dil belgeleri TOEFL IBT (but not home edition) ve PTE Akademik ‘tir.  Bu belgelere sahip olmayanlar, Üniversitenin İngilizce Seviye Tespit Dil Sınavından başarılı olmak zorundadır.

Eğitim Ücretleri

(Eğitim ücretleri tablo şeklinde bu sekmede yer alacaktır.)

IGAU'da Yaşam

İstanbul Galata Üniversitesi, medeniyetlerin beşiği olarak tanımlanan İstanbul'un tarihi ve kültürel dokusu üzerinde yükselen bir şehir üniversitesidir. Üniversitemizde akademik ve bilimsel araştırmaların yanı sıra kültürel ve sosyal faaliyetler de büyük önem taşımaktadır. Bu kapsamda üniversitemizde seminer, panel, konferans ve sempozyumlar, bilimsel tartışmalar ve çeşitli sergi ve konserler, tiyatro gösterileri ve dans etkinlikleri düzenlenmektedir. Öğrenciler kulüp etkinlikleri çerçevesinde konferans, panel, söyleşi ve sanatsal etkinliklerde kendilerini ifade etme ve geliştirme olanağına sahiptirler.

Üniversitemiz bünyesinde düzenlenen bahar şenlikleri, mezuniyet baloları, piknikler, geziler vb. etkinliklerin yanı sıra öğrencilerimiz kulüp faaliyetleri kapsamında üniversiteler arası festivaller, kültürel, sportif ve sanatsal alanlardaki turnuva ve yarışmalara da katılmaktadırlar. Üniversite kulüplerimiz Türkiye'de turnuvalar, yarışmalar ve festivaller düzenleyerek önemli başarılara imza atıyor.

İkamet Başvuru Süreçleri

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığı ile T.C. İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı arasında 29 Kasım 2023 tarihinde yürürlüğe giren protokol gereği, öğrenci ikamet izni başvurusu yapacak olan öğrencilerin (uzatma dahil), online başvurularını tamamladıktan sonra aşağıda belirtilen belgelerle birlikte randevu tarihini beklemeden en geç 7 gün içinde, Cumartesi ve pazar günleri dahil olmak üzere, "Uluslararası Ofis Koordinatörlüğüne" teslim etmeleri gerekmektedir.

Dosya teslim gün ve saat aralığı:

Pazartesi: 14:00-16:00

Salı: 11:30-13:00

BELGELER:

  1. İkamet izni kayıt/ Randevu (başvuru) formu. Online başvuruyu aşağıda yer alan linkten tamamlamanız gerekmektedir: https://e-ikamet.goc.gov.tr/
  2. Başvuru formu üzerine yazılacak olan GI ya da LS ile başlayan parmak izi kriminal numarası. Parmak izi verebileceğiniz Müdürlükler aşağıda listelenmiştir. Yanınızda mutlaka Randevu (başvuru) formu, güncel tarihli Öğrenci Belgeniz, orijinal pasaport ve mevcut ikamet tezkereniz olması gerekmektedir.

*İstanbul İl Göç İdaresi Müdürlüğü

* Esenyurt İlçe Çalışma Grubu Başkanlığı

*Kumkapı Koordinasyon Merkezi,

*Pendik İlçe Çalışma Grubu Başkanlığı,

*Sultanbeyli İlçe Çalışma Grubu Başkanlığı

Önemli: Parmak izi vermeyen öğrencilerin dosyaları eksik sayılacak olup, ilgili dosyalar ofisimiz tarafından teslim alınmayacaktır.

Pasaport ya da pasaport yerine geçen belge (resminizin bulunduğu sayfa, geçerlilik ve geçerliliğin bittiği tarihlerinin yazdığı ve son giriş ve çıkışının bulunduğu sayfalar)

Öğrenci belgesi (Uzatma yapacak olan öğrenciler, transkript belgesi dahil olmak üzere gerekli belgeleri sunmalıdır)

Mevcut İkamet Tezkere Fotokopisi

4 adet biometrik fotoğraf

Geçerli sağlık sigortası (GSS ya da ikamet izni talep süresini kapsayan özel sağlık sigortası)

Kalacağı adres bilgilerini gösterir belge

Kendi evinde kalıyorsa, tapu fotokopisi

Uzatma başvurularında yerleşim yeri belgesi ve kendi adına fatura

Kira sözleşmesi ile kalıyorsa, kira sözleşmesinin noter onaylı örneği (Kira Sözleşmesi ev sahibi ve kiracının noter huzuruna giderek ‘Düzenleme şeklinde’ yapılmış olması gerekmektedir.)

Otel vb. konaklama yerlerinde kalınıyorsa, bu yerlerde kalındığına dair belge ve kalacağı sürenin ödemesini gösterir makbuz

Öğrenci yurtlarında kalınıyorsa, yurtta kalındığına dair belge. Belge barkodlu ve karekodlu değilse Yurt imza sirküleri.

Destekleyici yanında kalınıyorsa, yanında kaldığı kişinin noter onaylı taahhüdü (Destekleyici evli ise ayrıca eşinin de noter onaylı taahhüdü) (Destekleyicinin Türkiye’de yasal kalışının bulunması gerekmektedir.)

  1. İkamet izni belge bedelinin ödendiğine dair makbuz (Vergi Dairesinde ödeme yapılabilir)

Şahsın on sekiz yaşından küçük olması durumunda; 18 yaşından küçük yabancılar için; vize muafiyetiyle ya da farklı amaca yönelik vizeyle gelenler için; veli/vasi bilgisini içeren belge (doğum belgesi, aile belgesi vb.) ve veli/vasi/yasal temsilcisi tarafından verilen muvafakatname (amacına uygun vizeyle ((öğrenim vizesi)) gelenler için; muvafakatname ve veli/vasi bilgisini içeren belge eklenmeyecektir.)

İkamet Tezkeresi başvuru dosyasını belirtilen sürede ofisimize teslim etmeyen öğrencilerin, belgelerinin kabul edilmemesi veya ret alması durumları öğrencinin sorumluluğundadır.

ERASMUS+ DEĞİŞİM PROGRAMI

Erasmus+ Değişim Programı Nedir?

Erasmus+ değişim programı, yükseköğretim kurumlarının birbirleri ile iş birliği yapmalarını teşvik etmeye yönelik Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülmekte olan bir Avrupa Birliği programıdır. Yükseköğretim kurumlarının birbirleri ile ortak projeler üretip hayata geçirmeleri; kısa süreli öğrenci ve personel değişimi yapabilmeleri için karşılıksız mali destek sağlamaktadır. Avrupa Birliği ülkeleri ile Türkiye’deki yükseköğretim kurumları arasında kısa süreli öğrenci ve personel değişimi ile yükseköğretim kurumunda kayıtlı öğrencinin yurt dışındaki bir işletmede ya da organizasyonda mesleki eğitim alma / çalışma deneyimi kazanma imkânı sunmaktadır. Programın amacı Avrupa'da yükseköğretimin kalitesini artırmak ve Avrupa boyutunu güçlendirmektir. İstanbul Galata Üniversitesi olarak ilgili değişim programı çerçevesinde öğrencilerimize uluslararası bir kampüs ortamı sunmaktayız.

Erasmus+ Öğrenci Hareketliliği

Yükseköğretimde öğrenci hareketliliğine yükseköğretim kurumlarında örgün eğitimde kayıtlı öğrenciler katılabilir. Açık öğretim ve benzeri (uzaktan eğitim) programlarında öğrenim gören öğrenciler faaliyetten yararlanamaz. Öğrenci Hareketliliği 4 şekilde gerçekleştirilebilir; Öğrenim hareketliliği, Staj hareketliliği, Kısa süreli doktora hareketliliği ve Karma hareketlilik.

Erasmus+ Öğrenim Hareketliliği; Avrupa Birliği’ne üye ülkelerdeki seçkin üniversitelerle imzaladığımız değişim anlaşmaları kapsamında öğrencilerimiz kontenjanlarımız dahilinde, eğitimlerinin 1 yarıyıl ya da 1 yılını yurtdışında geçirebilmektedirler. Ön lisans, lisans ya da yüksek lisans programlarımızda okuyan öğrencilerimiz Erasmus+ programından yararlanabilmektedirler.

Erasmus+ Staj Hareketliliği; Erasmus+ Staj Hareketliliği, yükseköğretim kurumunda kayıtlı olan öğrencinin, Avrupa Birliği üyesi bir ülkede bulunan bir şirkette ya da ECHE sahibi bir üniversitede staj faaliyetinde bulunmasıdır. Staj Hareketliliği, öğrencilerin temel ve mesleki bilgi, beceri ve yeterlilik seviyesini yükseltmeyi; yabancı dil yeterliliklerini geliştirmeyi ve sosyal, dilsel ve kültürel çeşitliliğin önemini kavramasını; iş hayatına uluslararası anlamda aktif olarak katılmasını amaçlamaktadır.

Başvurular Nasıl Yapılır?

Başvuru tarihleri Uluslararası Ofis Koordinatörlüğü tarafından öğrencilere duyurulmaktadır.  Belirtilen başvuru tarihlerinde öğrencilerin Turna Başvuru Sisteminden (https://turnaportal.ua.gov.tr/) E-devlet sistemi üzerinden giriş yaparak Online Başvuru Formunu eksiksiz olarak doldurmaları gerekmektedir.  Başvuru koşullarını sağlayan öğrenciler Erasmus Dil Sınavına katılır. Başvuru tarihleri için, e-posta duyurularını, üniversitemizin internet sayfası duyurularını takip etmeniz gerekmektedir.

Başvuru Koşulları ve Seçim Kriterleri

Öğrenci öğrenim hareketliliğine başvuru yapacağı dönemde üniversitenin ön lisans/lisans programının hazırlık sınıfı hariç en az 1 yarıyıl dönemini tamamlamış olmalıdır.

Programa başvuracak ön lisans/ lisans öğrencileri için genel not ortalamanın 4’lük sistemde en az 2,20 ve Lisansüstü öğrenciler içinse en az 2,50 olması gerekmektedir.

Değerlendirme Kriterleri

Değerlendirmeye konu tüm iş ve işlemler, Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yayınlanan ve ilgili Sözleşme Dönemine ait olan Uygulama El Kitabı’nda belirtilen usul ve esaslar uyarınca gerçekleştirilmektedir.

Ölçüt

Ağırlıklı Puan

Akademik başarı düzeyi

%50 (toplam 100 puan üzerinden)

Dil seviyesi

%50 (toplam 100 puan üzerinden)

Şehit ve gazi çocuklarına*

+15 puan

Engelli öğrencilere, engelliliğin belgelenmesi kaydıyla.**

(Gerekli belgeler Başvuru sırasında sisteme yüklenmeli)

+10 puan

2828 Sayılı Sosyal Hizmetler Kanunu Kapsamında haklarında korunma, bakım veya barınma kararı alınmış öğrencilere***

+10 puan

Başvuru esnasında staj yeri kabul mektubu sunma

+10 puan

Kendileri veya 1. derece yakınları AFAD’dan

afetzede yardımı alanlar

+10 puan

Dijital becerileri geliştirmeye yönelik stajlar (DOTs) önceliklendirilir****

+5 puan

Aynı proje türü kapsamında daha önce yararlanma (hibeli veya hibesiz)******

-10 puan

Vatandaşı olunan ülkede hareketliliğe katılma*****

-10 puan

Hareketliliğe seçildiği halde süresinde feragat bildiriminde bulunmaksızın hareketliliğe katılmama

-10 puan

İki hareketlilik türüne birden aynı anda başvurma (öğrencinin tercih ettiği hareketlilik türüne azaltma uygulanır)*

-10 puan

Hareketliliğe seçilen öğrenciler için: Yükseköğretim kurumu tarafından hareketlilikle ilgili olarak düzenlenen toplantılara/eğitimlere mazeretsiz katılmama (öğrencinin Erasmus’a tekrar başvurması halinde uygulanır)

-5 puan

Dil sınavına gireceğini beyan edip mazeretsiz girmeme (öğrencinin Erasmus’a tekrar başvurması halinde uygulanır)

-5 puan

 

* Muharip gaziler ve bunların eş ve çocukları ile harp şehitlerinin eş ve çocuklarının yanı sıra 12/4/1991 tarih ve 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu’nun 21. Maddesine göre “kamu görevlilerinden yurtiçinde ve yurtdışında görevlerini ifa ederlerken veya sıfatları kalkmış olsa bile bu görevlerini yapmalarından dolayı terör eylemlerine muhatap olarak yaralanan, engelli hâle gelen, ölen veya öldürülenler”in eş ve çocukları ile 23 Temmuz 2016 tarih ve 667 sayılı KHK’nin 7. Maddesi uyarınca, 15 Temmuz 2016 tarihinde gerçekleştirilen darbe teşebbüsü ve terör eylemi ile bu eylemin devamı niteliğindeki eylemler sebebiyle hayatını kaybedenlerin eş ve çocukları veya malul olan siviller ile bu kişilerin eş ve çocukları Erasmus+ öğrenci hareketliliğine başvurmaları halinde önceliklendirilir.

** Önceliklendirme için öğrencinin 20 Şubat 2019 tarih ve 30692 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Erişkinler İçin Engellilik Değerlendirmesi Hakkında Yönetmelik”te yer alan Engellilik Sağlık Kurulu raporunu ibraz etmesi gerekir. 

*** Önceliklendirme için öğrencinin Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’ndan hakkında 2828 sayılı Kanun uyarınca koruma, bakım veya barınma kararı olduğuna dair yazıyı ibraz etmesi gerekir.

****Aşağıdaki faaliyetlerden biri ya da birkaçını deneyimleyen stajlar bu kapsamda sayılır: dijital pazarlama (örn. Sosyal medya yönetimi, web analitiği), dijital grafik, mekanik ve mimari tasarım; uygulama, yazılım ve kod ya da websitesi geliştirme; bilişim sistem ve ağlarının kurulumu, bakımı ve yönetimi, sibergüvenlik, veri analitiği, veri madenciliği ve görselleştirmesi; programlama, robotik ve yapay zekâ eğitimleri. Genel müşteri hizmetleri, talep oluşturma, veri girişi ya da rutin ofis görevleri bu kapsamda sayılmaz

*****Tercih edeceği ülkenin vatandaşlığı var ise, başvuru sırasında bilgi vermeyen ve ASİL olarak hak kazanan öğrencinin, vatandaşlık durumu daha sonra ortaya çıkarsa ASİL hakkı elinden alınacaktır.

****** Tek sefere mahsus olarak uygulanır. Seçildiği takdirde öğrencinin sonraki başvurularında uygulanmaz.

Ek Puan, öğrenci seçilmediği takdirde sonraki başvurularında da uygulanmaya devam olunur.

* Öğrenci her iki hareketliliğe birden başvuru yapabilir. Ancak başvuru sırasında ‘Öncelik Dilekçesi’ yüklemesi zorunludur. (Öğrenci -10 puan düşürülmesi istediği hareketliliği belirterek dilekçesi yazması gerekmektedir)

Elde edilen toplam puana göre öğrenciler sıralanır ve tercih sıraları ile üniversitelerin kontenjan durumuna göre yerleştirilir. Tüm ölçütler dikkate alınarak hesaplanan toplam puanların eşit olması halinde; akademik başarı notu yüksek olan öğrenciye, akademik başarı notunun da eşit olması halinde yaşı küçük olan öğrenciye öncelik verilir.

İsteyen öğrencilerin maddi destekten (hibe) feragat edebilecektir. Hibe hakkı kazanamayan öğrenciler ise, programdan “0” hibeli olarak faydalanabilirler.

Erasmus+ Hibe Miktarları

Öğrencilere yurtdışında geçirdikleri faaliyet süreleri boyunca yurtdışında olmalarından kaynaklanan ilave masraflarına yardımcı olmak üzere hibe verilmektedir. Hibeler, öğrencilerin faaliyetle ilgili masraflarının tamamını karşılamaya yönelik değil, yalnızca katkı niteliğindedir.

 

Ülke grupları

Misafir Olunacak Ülke

Aylık Hibe Öğrenim (Avro)

Aylık Hibe Staj (Avro)

1. ve 2. Grup Ülkeler

Almanya, Avusturya, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Estonya, Finlandiya, Fransa, Güney Kıbrıs Rum Yönetimi, Hollanda, İrlanda, İspanya, İsveç, İtalya, İzlanda, Letonya, Lihtenştayn, Lüksemburg,  Malta,  Norveç, Portekiz, Slovakya, Slovenya, Yunanistan

 

 

 

600

 

 

750

3. Grup Ülkeler

Bulgaristan, Hırvatistan, Kuzey Makedonya,  Litvanya,  Macaristan, Polonya, Romanya,

Sırbistan, Türkiye

 

450

 

600

 

Hibesiz Erasmus+ Hareketliliği

Öğrenciler, sonuçlar açıklandıktan sonra eğer hareketliliğe hibesiz katılmak isterlerse ilgili durumu Uluslararası Ofis Koordinatörlüğüne bildirerek bu hakkı kullanabilirler. Erasmus+ öğrencileri hibeli veya hibesiz seçilmiş olsalar da gidecekleri üniversiteye öğrenim ücreti, kayıt ve sınav ücreti veya kütüphane kullanım ücreti ödemezler.

 

İçerme Desteği

Erasmus+ Programı, özel ihtiyaç sahibi kesimin programa katılımını teşvik etmektedir. Özel ihtiyacı olan kişi, ek finansal destek olmadığı takdirde kişisel fiziksel durumu, zihinsel durumu veya sağlık durumu, projeye/hareketlilik faaliyetine katılmasına izin vermeyen potansiyel Katılımcıdır. Erasmus+ içerme desteği talepler, İçerme Desteğine niçin ihtiyaç duyulduğunun açıklanması, kanıtlayıcı belgelerin eklenmesi (örneğin İçerme Desteği engelliliğe ilişkinse, engelliliğe ve düzeyine ilişkin bilgileri ihtiva eden doktor raporu (3 aydan eski olmayacak şekilde) veya engellilik kartı fotokopisi, kronik hastalıklar için doktor raporu) gerekir. Öğrenci ilgili belgeleri başvuru esnasından başvuru sistemine yüklemelidir. Başvuru sonrasında ilgili belgeler değerlendirmeye alınacaktır.

 

Deneyiminizi Bizimle Paylaşabilirsiniz!

Erasmus+ hareketliliğiniz sırasında edindiğiniz deneyimle ilgili yazı, fotoğraf veya video paylaşmak isterseniz erasmus@galata.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Erasmus+ Personel Hareketliliği

Erasmus+ Personel Hareketliliği faaliyeti, Erasmus+ Personel Ders Verme Hareketliliği ve Erasmus+ Personel Eğitim Alma Hareketliliği olarak iki türde gerçekleştirilebilir.

Erasmus+ Personel Ders Verme Hareketliliği, Erasmus Beyannamesine sahibi yükseköğretim kurumlarında ders vermekle yükümlü personelin 1 akademik yıl içerisinde en az 8 saat ders vermek şartı ile başka bir Avrupa ülkesinde yer alan Erasmus Beyannamesine sahip bir yükseköğretim kurumunda ders vermesidir.

Erasmus+ Personel Eğitim Alma Hareketliliği, Erasmus Beyannamesine sahibi yükseköğretim kurumlarında çalışan herhangi bir personelin Erasmus Beyannamesine sahibi yükseköğretim kurumlarında veya işletmelerde eğitim almasına imkân sağlamaktadır.

Erasmus+ Anlaşmalarımız

Erasmus+ kapsamında anlaşmalı olduğumuz üniversite listesi için tıklayınız.

(Anlaşmalar Tablosu eklenecek link olarak)

Erasmus+ Policy Statement

(Policy Statement eklenecek)

ECHE Sertifikası

(PDF olarak sertifika eklenecektir.)

İKİLİ İŞ BİRLİKLERİMİZ

Anlaşmalarımız

Üniversitemizin uluslararasılaşma stratejisi doğrultusunda, çok kültürlü bir eğitim ve öğretim ortamı oluşturmayı hedeflemekteyiz. Küreselleşen akademi dünyasında bilim ve sanatın öncülüğünü üstlenerek hedeflerimizi gerçekleştirme yolunda ilerlemekte ve uluslararası kampüs imkanı sunmak için ikili anlaşmalar yapmaktayız.

 

 

DİĞER DUYURULAR